Najčešće pitanja (FAQ)

Smije li se Pilates YOGA program vježbati i u trudnoći?

Prvih nekoliko mjeseci i svakako uz obveznu konzultaciju sa svojim liječnikom, trudnice smiju izvoditi vježbe. Potrebno je donijeti potvrdu od liječnika. Naša je preporuka da se trudnice radije uključe u neki od specijaliziranih programa namijenjenih isključivo trudnicama.

Mogu li Pilates YOGU vježbati i muškarci?

Iako program uglavnom privlači žensku populaciju, muškarci su svakako dobrodošli, ako su zainteresirani za ovakav oblik tjelovježbe i relaksacije.

Smijem li povesti i prijatelja na vježbanje?

Svakako. No potrebno je prethodno najaviti dolazak svojoj instruktorici radi rezervacije mjesta u dvorani.

Imam problema s kralježnicom. Smijem li izvoditi vježbe?

Ukoliko se radi o ozbiljnijim problemima, najprije se morate konzultirati sa svojim liječnikom. U slučaju da Vam nije preporučeno strogo mirovanje, vježbe našeg programa vam mogu samo pomoći. Mnoge yoga vježbe istezanja koje provodimo znatno će umanjiti bolove u vratu i leđima, odnosno kralježnici.

Koja je razlika između joge i pilatesa?

Autor Pilatesa, Joseph Pilates, je bio inspiriran istočnjačkim i zapadnjačkim metodologijama u razvoju svog programa tjelovježbe, tako da između pilatesa i joge postoje mnoge sličnosti. No, disanje je drugačije. U vježbama pilatesa traži se da povlačite trbuh unutra, prema kralježnici i gore, dok u vježbama joge dopuštate trbuhu da se pri udahu slobodno širi. Pilates metoda vježbanja se prvenstveno temelji na preciznom i kontroliranom pokretu, a vježbanje joge na dužem zadržavanju i opuštanju u određenom položaju.

S obzirom na to da se dugo nisam bavila nikakvim sportom, hoću li moći izvoditi vaše vježbe?

Vježbe Pilates YOGE izvode se uz detaljne upute i nadzor instruktorice. Tijekom vježbanja dobivate uputu kod kojih vježbi se u početku nikako ne biste trebali forsirati; uopće tijekom cijelog vježbanja naglašava se da osluškujete i pratite granice vlastitoga tijela. Ako se dugo vremena niste bavili nikakvim oblikom tjelovježbe, nakon prvih nekoliko puta moguća je pojava lagane upale mišića tzv. musklfibera, no on će djelomično proći već u fazi opuštanja na kraju sata, i neće se više pojavljivati kako budete napredovali s vježbanjem.

Smijem li doći samo pogledati jedan sat vježbanja?

Česti su upiti zainteresiranih vježbača smiju li „odgledati“ jedan sat. Ako niste sigurni da je Pilates YOGA program koji bi zadovoljio vaše potrebe za tjelovježbom i relaksacijom, nudimo vam mogućnost vježbanja prvi put bez ikakvih daljnjih obveza, kako biste sami osjetili kako Pilates YOGA program djeluje na vas. Ako odlučite pohađati program, plaćate opciju za koju ste zainteresirani (jedan ili dva puta tjedno). Uvid i prava slika o učinku vježbi na tijelo najbolje se stječe kroz vlastito iskustvo pa stoga umjesto gledanja - pozivamo Vas na pokusno vježbanje bez ikakvih obaveza!

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Yoga: Podizanje i opuštanje ramena

Podizanje i opuštanje ramena - slika 1
Podizanje i opuštanje ramena - slika 2

Dobrobiti vježbe

opuštanje vrata i ramena; izbacivanje umora i napetosti iz tijela

Slike i video

Slike: 2 Slike: 2    Video: 0 Video: 0

Upisi u sezoni 2017/2018

Upisi u sezoni 2017/2018

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

31.10.2017.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!
31.10.2017.

SA TRENINZIMA SMO VEĆ KRENULI ALI JOŠ UVIJEK PRIMAMO NOVE ČLANOVE, ISPUNITE PRIJAVNICU I OSIGURAJTE SI MJESTO U GRUPI! - ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250KN VJEŽBAJTE I DO 5 PUTA TJEDNO KOMBINIRAJUĆI SVE NAŠE LOKACIJE U GRADU!

SA TRENINZIMA SMO VEĆ KRENULI ALI JOŠ UVIJEK PRIMAMO NOVE ČLANOVE, ISPUNITE PRIJAVNICU I OSIGURAJTE SI MJESTO U GRUPI! - ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250KN VJEŽBAJTE I DO 5 PUTA TJEDNO KOMBINIRAJUĆI SVE NAŠE LOKACIJE U GRADU!
17.10.2017.
Provjerite da li Vam odgovara neka od naših lokacija!