Posebnosti Yoge

Vježbajući yogu, tijelu ćete vratiti energiju te potaknuti čišćenje od toksina i nagomilanog stresa. Yoga vježbe povećavaju opću snagu, gipkost i pokretljivost cijelog tijela. Osim toga, yoga može ublažiti određene tegobe kao što su depresija, glavobolja, PMS, problemi s kralježnicom i probavom.

Joga i disanje

Prilikom vježbanja potrebno je uvijek disati na nos. Prirodno disanje je ritmično i nježno poput vala. Dišite cijelim plućimatako da dah bude dubok i dug ali bez naprezanja.
Potpuno yoga disanje prikazano je na Yoga & Pilates DVD-u.

Jednostavna vježba disanja:

(može Vam pomoći da lakše savladate pravilno yoga disanje)
 

  • Legnite na leđa, stavite jednu ruku na trbuh, a drugu na prsni koš.
  • Duboko udahnite i osjetite kako se podiže trbuh, a zatim prsni koš.
  • Polagano izdahnite, gotovo istovremeno spuštajući trbušni i prsni dio.
  • Udahnite i ponovo osjetite širenje u području trbuha, ...
    • ... zatim rebara i prsnoga koša;
    • ... polagano izdahnite te osjetite spuštanje trbuha i prsa.
  • Nastavite na ovaj način nekoliko minuta.

Ovakvo potpuno disanje uključuje trbušno, lateralno i klavikularno disanje.

Dišući na ovaj način koristite cijeli kapacitet pluća.
 

Joga i zadržavanje u položaju

Posebnost yoge jest zadržavanje i opuštanje u različitim položajima.

Zadržavanjem u položaju dajete mišićima dovoljno vremena da se opuste, a položaj u kojem se nalazite postaje udoban.

Na ovaj način oslobađate energiju da slobodno cirkulira tijelom, a vježbanje postaje pravim užitkom.

Joga i energiziranje

Vježbama disanja i energiziranja možete trenutačno osvježiti tijelo i um. One pročišćuju krv, jačaju imunitet, pluća i srce.

Osim toga, pozitivno djeluju na psihu jer bude našu unutarnju snagu i entuzijazam.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Yoga: Podizanje i opuštanje ramena

Podizanje i opuštanje ramena - slika 1
Podizanje i opuštanje ramena - slika 2

Dobrobiti vježbe

opuštanje vrata i ramena; izbacivanje umora i napetosti iz tijela

Slike i video

Slike: 2 Slike: 2    Video: 0 Video: 0

Upisi u sezoni 2017/2018

Upisi u sezoni 2017/2018

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

31.10.2017.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!
31.10.2017.

SA TRENINZIMA SMO VEĆ KRENULI ALI JOŠ UVIJEK PRIMAMO NOVE ČLANOVE, ISPUNITE PRIJAVNICU I OSIGURAJTE SI MJESTO U GRUPI! - ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250KN VJEŽBAJTE I DO 5 PUTA TJEDNO KOMBINIRAJUĆI SVE NAŠE LOKACIJE U GRADU!

SA TRENINZIMA SMO VEĆ KRENULI ALI JOŠ UVIJEK PRIMAMO NOVE ČLANOVE, ISPUNITE PRIJAVNICU I OSIGURAJTE SI MJESTO U GRUPI! - ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250KN VJEŽBAJTE I DO 5 PUTA TJEDNO KOMBINIRAJUĆI SVE NAŠE LOKACIJE U GRADU!
17.10.2017.
Provjerite da li Vam odgovara neka od naših lokacija!