Rad i tjelovježba

Rad i tjelovježba

Umarate se na poslu?

Možda bi trebali uzeti stanku i pokrenuti se. Nova istraživanja pokazuju da se zaposlenici koji vježbaju tijekom dana osjećaju produktivnije.

Tjelovježba i posao

Britanski znanstvenici proveli su istraživanje na uzorku od 200 zaposlenika u tri različite firme: na sveučilištu, u računalnoj kompaniji i osiguravajućem društvu. Radnici su ispunjavali upitnike o svom poslu i raspoloženju u dane kada su radili tjelovježbu i kada nisu. Birali su fizičku aktivnost po vlastitom izboru. Većina je potrošila trideset minuta do cijelog sata rekreirajući se jogom, aerobikom, vježbama snage ili igranjem košarke. Šest od deset radnika izjavilo je da su im se menadžerske i mentalne sposobnosti poboljšale one dane kad su se rekreirali. Uspješnost obavljanja posla povećala se za čitavih 15 posto.

«Radnici koji su se rekreirali, otišli su kućama zadovoljni nakon završenog radnog dana.» , izjavio je Jim McKenna , profesor fizičkih aktivnosti i zdravlja na Sveučilištu u Leedsu u Velikoj Britaniji, ujedno i voditelj istraživačkog tima. «Bili smo iznenađeni,» izjavio je McKenna, «nismo očekivali tako dobre rezultate.»

tjelovježba je poboljšala raspoloženje

Svi sudionici istraživanja su se bavili rekreacijom i prije, te su osjećali da svoj posao ionako dobro obavljaju. Većina njih ipak je primijetila napredak zbog dodatne vježbe za vrijeme stanke na poslu. Zaposlenici su također ocjenjivali svoje raspoloženje ujutro i popodne.«Kao što se i očekivalo, tjelovježba je poboljšala raspoloženje.» rekao je McKenna te nadodao da fizička aktivnost uklanja stres i povećava energiju. Tijekom rasprave, mnogi od sudionika istraživanja izjavili su da im je tjelovježba pomogla da se bolje nose sa zahtjevima i pritiscima na poslu.

«Poslije tjelovježbe, radnici su razvili tolerantniji stav prema svojim kolegama, svom poslu i sebi.», istaknuo je McKenna. Sudionici istraživanja napomenuli su da su rjeđe osjećali popodnevni umor one dane kad su izvodili tjelovježbu. «Paradoks tjelovježbe je u tome da bi dobilo više energije, ljudsko tijelo je mora potrošiti.» , zaključio je McKenna.

Dr. I-Min Lee , profesor medicine na harvardskom sveučilištu u Bostonu , koja proučava posljedice tjelovježbe, izjavila je da je moguće da su sudionici istraživanja bili zadovoljni i opušteni jer su se rekreirali one dane kada su to sami izabrali. Istraživači javnog zdravstva slažu se da je kratka tjelovježba tijekom radnog dana vrijedna očuvanja dobrog zdravlja. Kratki napori kao što su šetnja za vrijeme pauze za ručak ili odabir stepenica umjesto lifta nekoliko puta dnevno mogu pomoći očuvati dobro zdravlje.

poboljšanje morala

McKenna kaže da bi njegova istraživanja trebala dati poticaj tvrtkama da ponude radnicima programe tjelovježbe. Takvi programi smanjili bi broj radnika na bolovanju te srezali troškove. Chrys Shimizu , menadžerica u tvrtki koja se bavi uvođenjem programa tjelovježbe na radno mjesto, kaže kako zaposlenici cijene pogodnost koju im firma daje omogućivši im praznu dvoranu za sastanke u kojoj mogu vježbati jogu. «Vježbanje svakako utječe na poboljšanje morala zaposlenika i smanjuje fluktuaciju.» , kaže Shimizu. Iako istraživanja pokazuju uspješnost u smanjenju stresa na poslu i poboljšanje produktivnosti zaposlenika, mnoge manje kompanije često nemaju mogućnosti za programe tjelovježbe u vlastitoj tvrtki.

Za sve detalje o našoj ponudi Wellness programa za tvrtke kliknite ovdje.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Pilates: Jačnje bedrenih mišića

Jačnje bedrenih mišića - slika 1
Jačnje bedrenih mišića - slika 2
Jačnje bedrenih mišića - slika 3
Jačnje bedrenih mišića - slika 4

Dobrobiti vježbe

oblikovanje i izduživanje vanjskih bedrenih mišića, jačanje mišića unutarnje strane bedara i stražnjice, jačanje i istezanje mišića kukova

Slike i video

Slike: 4 Slike: 4    Video: 0 Video: 0

Upisi 2016/2017

Upisi 2016/2017

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

15.11.2016.
U POTRAZI SMO ZA NOVIM TRENERIMA
15.11.2016.
Prednosti PilatesYoge
10.09.2016.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!