Prednosti PilatesYoge

31.07.2017.

Kod PilatesYoge, radi se o načinu vježbanja u kojem um kontrolira  mišiće.

Nijedna druga fizička aktivnost nije u posljednjih desetak godina doživjela veću ekspanziju od pilatesa i yoge.

Od elitističke aktivnosti rezervirane samo za uzak krug ljudi, PilatesYoga je postao vježba za mase širom svijeta.

S obzirom na sve njene dobrobiti, ne čudi što se sve veći broj ljudi odlučuje upravo za ovaj način vježbanja.

PilatesYoga je način vježbanja kojim ćete postići fleksibilnost, lijepo oblikovane mišiće i izdržljivost.

Naglašavajući pravilno disanje, ispravno držanje i koncentrirajući se na polagane i kontrolirane pokrete, postat ćete usklađeni s vlastitim tijelom.

Temelji se na holističkom pristupu - objedinjuje 500-tinjak vježbi koje usklađuju tjelesne pokrete i disanje - tretirajući ljudski organizam kao nerazdvojnu cjelinu fizičkog i psihičkog.

Svaka vježba zasniva se na nekoliko osnovnih načela, a to su: koncentracija, kontrola i osvješćivanje težišta u tijelu, mekoća pokreta, preciznost, disanje, mašta i intuicija.

PilatesYoga je oblik vježbanja u kojem je kvaliteta pokreta mnogo važnija od broja ponavljanja.

Također, veliki naglasak se stavlja na pravilno disanje jer upravo na taj način možete pokrete učiniti maksimalnom snagom i učinkovitošću.

Prednosti:
 

  • fizička i psihička ravnoteža te bolja koncentracija
  • jača i čvršća muskulatura što utječe na uspravnije držanje
  • pravilno disanje - povećava se kapacitet pluća, poboljšava se cirkulacija
  • brži oporavak kod ozljeda tkiva - uključuje ga se u vježbe rehabilitacije


Vježbanjem PilatesYoge razvijate središnji dio tijela u kojem se nalaze duboki trbušni mišići te mišići uz kralježnicu.

Dok klasično vježbanje utezima potiče razvoj kratkih i loptastih mišića, PilatesYogom gradite duguljaste mišiće i pomažete elastičnosti i pokretljivosti zglobova.

Tijelo u kojem je uravnotežena snaga i fleksibilnost puno je manje sklono ozljedama.


Mnogi oblici konvencionalnog vježbanja potiču rad najčešće samo većih mišićnih skupina dok se slabije mišićne skupine zapostavljaju što je često uzrok i mnogih ozljeda i bolova.

PilatesYoga je i tu u prednosti jer se služite cijelim tijelom, pa čak i gležnjevima i stopalima.

Nijedna mišićna skupina u PilatesYogi nije u prednosti nad drugima, kao što nijedna nije ni zapostavljena.

PilatesYogom ćete aktivirati čitavo tijelo i vježbati uravnoteženo te značajno umanjiti opasnost od ozljeda.

Tijekom sata aktivirat ćete sve mišićne skupine, izvodeći kontinuirane i tečne pokrete. Kad razvijete pravilnu tehniku, moći ćete "preodgojiti" vlastito tijelo da se kreće na zdraviji i sigurniji način.

Na taj način ćete ubrzati oporavak kod ozljeda, poboljšati svoje sportske performanse, popraviti držanje i pozitivno utjecati na sveukupno zdravlje.

S obzirom da pozitivno utječe na izgradnju središnjeg dijela tijela, redovito je uključuju u svoje treninge i mnogi aktivni sportaši.

Jačajući mišiće uz kralježnicu te trbušne mišiće, ovom tehnikom, sportaši jačaju, postaju agilniji, sprječavaju ozljede i popravljaju ukupne sportske performanse.

Od rekreativnih vježbača do profesionalnih sportaša, za PilatesYogu se odlučuju oni koji žele:

 

  • spriječiti ozljede
  • ispraviti neravnotežu mišića
  • popraviti držanje
  • spriječiti stres
  • postići veću fleksibilnost i izdržljivost
  • poboljšati kvalitetu kosti
  • smanjiti masne naslage


Još jedna pozitivna odlika je ta da se PilatesYogom mogu baviti svi, bez obzira na dob, spol ili tjelesnu kondiciju.

Naime, program se lako može prilagoditi specifičnim potrebama i mogućnostima pojedinca.

Potrebna oprema za PilatesYogu može biti vrlo jednostavna - prostirku za pod, ugodna odjeća i čarape.

Uz treninge bez rekvizita, rade se i treninzi sa malim loptama, medicinkama, elastičnom trakom, štapovima, stolicom i slično.

Pilates možete vježbati i sami kod kuće. Naš savjet je da ipak, makar za početak, vježbate uz nadzor sdekvatnog instruktora kako biste naučili osnovne pokrete i pravilno disanje te izbjegli nepravilno izvođenje vježbi.

Preporučuje se trenirati pilates 2 do 3 puta tjedno uz dodatak aerobnih aktivnosti kao što su plivanje, vožnja biciklom ili brzo hodanje.
 

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Yoga: Plug

Plug - slika 1
Plug - slika 2
Plug - slika 3

Dobrobiti vježbe

održavanje gipkosti vrata i cijele kralježnice; istezanje leđnih mišića i stražnje strane nogu, oslobađajući cijelo tijelo od napetosti; potiče rad štitnjače i normalizira njenu funkciju

Slike i video

Slike: 3 Slike: 3    Video: 0 Video: 0

Upisi u sezoni 2017/2018

Upisi u sezoni 2017/2018

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

31.07.2017.
U POTRAZI SMO ZA NOVIM TRENERIMA
31.07.2017.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!
31.07.2017.

joga, pilates, yoga, zagreb , pilatesyoga, pilates u zagrebu, yoga u zagrebu,joga zagreb

Lokacije treninga