Vježba dana: Yoga - Plug

Fotografije vježbi (kliknite na sliku za veću)

Vježba dana: Yoga - Plug - slika 1 Vježba dana: Yoga - Plug - slika 1
Vježba dana: Yoga - Plug - slika 2 Vježba dana: Yoga - Plug - slika 2
Vježba dana: Yoga - Plug - slika 3 Vježba dana: Yoga - Plug - slika 3

Parametri vježbe

Vrsta vježbe: Yoga

Stupanj vježbe: 3

Broj ponavljanja: 1-2x (ovisno o zadržavanju)

Kategorije dobrobiti vježbe

  • područje vrata i vratne kralježnice
  • područje trbuha
  • noge
  • cijela kralježnica
  • gornji dio leđa i kralježnice

Dobrobiti vježbe

održavanje gipkosti vrata i cijele kralježnice; istezanje leđnih mišića i stražnje strane nogu, oslobađajući cijelo tijelo od napetosti; potiče rad štitnjače i normalizira njenu funkciju

Nije preporučljivo

Ako imate visoki krvni ili očni tlak, problema s vratnom kralježnicom ili međukralješkim diskovima, menstruacija

Mjesta usmjeravanja pažnje za vrijeme izvođenja vježbe

Grlo

Disanje za vrijeme izvođenja vježbe

normalno

Preporuka za slijedeću vježbu

Riba, štipaljka

Druge varijante vježbe

Plug varijanta 1: U krajnjem položaju se uhvatite rukama za nožne prste. Dišite normalno. Pulg varijanta 2: izdišući iz položaja svijeće spuštati jednu pa drugu nogu dolje, svaki položaj malo zadržati Plug varijanta 3: U krajnjem položaju spustite koljena i potkoljenice na podllogu, te ih privucite prema ušima. Dišite normalno. Plug var 4: u krajnjem položaju spojiti ruke iza sebe i ispreplesti prste

Napomene za pravilno izvođenje

duboko disati i opuštati se u položaju, priljubiti i raširiti lopatice uz podlogu kako bi se oslobodio sternum (prsna kost)

Detaljan opis vježbe kao prilog fotografijama

Lezite na leđa skupljenih nogu. Ruke su uz tijelo, dlanova okrenutih prema dolje. Udahnite i podignite noge, zdjelicu i donji dio leđa uvis i napravite svijeću. Izdišući polako spuštajte ispružene noge iza glave dok vrhovi prstiju ne dotaknu pod. Ako ne trebate podržavati leđa, spustite ruke na podlogu. Ispružite koljena i opustite vrat. Uspravite kralježnicu, a nožne prste primaknite glavi. Duboko dišite i zadržite se u tom položaju koliko vam je ugodno. Udišući odignite noge, a izdišući polagano vraćajte kralježak po kralježak jačajući trbušne i leđne mišiće. Opustite se u ležećem položaju.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Yoga: Plug

Plug - slika 1
Plug - slika 2
Plug - slika 3

Dobrobiti vježbe

održavanje gipkosti vrata i cijele kralježnice; istezanje leđnih mišića i stražnje strane nogu, oslobađajući cijelo tijelo od napetosti; potiče rad štitnjače i normalizira njenu funkciju

Slike i video

Slike: 3 Slike: 3    Video: 0 Video: 0

Upisi u sezoni 2017/2018

Upisi u sezoni 2017/2018

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

31.07.2017.
U POTRAZI SMO ZA NOVIM TRENERIMA
31.07.2017.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!
31.07.2017.

joga, pilates, yoga, zagreb , pilatesyoga, pilates u zagrebu, yoga u zagrebu,joga zagreb

Lokacije treninga