Vježba dana: Pilates - Jačnje bedrenih mišića

Fotografije vježbi (kliknite na sliku za veću)

Vježba dana: Pilates - Jačnje bedrenih mišića - slika 1 Vježba dana: Pilates - Jačnje bedrenih mišića - slika 1
Vježba dana: Pilates - Jačnje bedrenih mišića - slika 2 Vježba dana: Pilates - Jačnje bedrenih mišića - slika 2
Vježba dana: Pilates - Jačnje bedrenih mišića - slika 3 Vježba dana: Pilates - Jačnje bedrenih mišića - slika 3
Vježba dana: Pilates - Jačnje bedrenih mišića - slika 4 Vježba dana: Pilates - Jačnje bedrenih mišića - slika 4

Parametri vježbe

Vrsta vježbe: Pilates

Stupanj vježbe: 1

Broj ponavljanja: 8-10x svaku vježbu

Kategorije dobrobiti vježbe

  • područje trbuha
  • noge

Dobrobiti vježbe

oblikovanje i izduživanje vanjskih bedrenih mišića, jačanje mišića unutarnje strane bedara i stražnjice, jačanje i istezanje mišića kukova

Mjesta usmjeravanja pažnje za vrijeme izvođenja vježbe

trbuh i noge

Disanje za vrijeme izvođenja vježbe

normalno

Tipične pogreške kod izvođenja vježbe
(kako ne izvoditi vježbu)

ne naginjati kukove prema naprijed ili natrag

Napomene za pravilno izvođenje

podizati ispružene noge

Detaljan opis vježbe kao prilog fotografijama

Lezite na desni bok i savijte donju nogu prema naprijed. Gornja noga je ispružena, stopalo zategnuto, peta usmjerena prema gore. Polagano podižite i spuštajte nogu do visine kukova, malo zadržite i osjetite mišiće koji ju drže. Stisnite trbuh i u krajnjem položaju uvijek malo zadržite nogu. Ponovite 8 -10 puta. Sada savijte gornju nogu u kojenu i spustite ga na pod. Donja noga je ispružena, peta gleda prema gore. Polagano podižite ispruženu nogu i spuštajte. Gore kratko zadržite i osjetite unutarnju stranu bedara. Posljedni put zadržite nogu u zraku i pustite ju da titra prema gore. Spustite i opustite nogu. Okrenite se na drugi bok i ponovite vježbu.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Pilates: Jačnje bedrenih mišića

Jačnje bedrenih mišića - slika 1
Jačnje bedrenih mišića - slika 2
Jačnje bedrenih mišića - slika 3
Jačnje bedrenih mišića - slika 4

Dobrobiti vježbe

oblikovanje i izduživanje vanjskih bedrenih mišića, jačanje mišića unutarnje strane bedara i stražnjice, jačanje i istezanje mišića kukova

Slike i video

Slike: 4 Slike: 4    Video: 0 Video: 0

Upisi 2016/2017

Upisi 2016/2017

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

15.11.2016.
U POTRAZI SMO ZA NOVIM TRENERIMA
15.11.2016.
Prednosti PilatesYoge
10.09.2016.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!