Vježba dana: Yoga - Piramida

Fotografije vježbi (kliknite na sliku za veću)

Vježba dana: Yoga - Piramida - slika 1 Vježba dana: Yoga - Piramida - slika 1
Vježba dana: Yoga - Piramida - slika 2 Vježba dana: Yoga - Piramida - slika 2
Vježba dana: Yoga - Piramida - slika 3 Vježba dana: Yoga - Piramida - slika 3

Video vježbi

Vježba dana: Yoga - Piramida - video 1

Parametri vježbe

Vrsta vježbe: Yoga

Stupanj vježbe: 1

Dinamika vježbe: 2

Broj ponavljanja: 2x

Kategorije dobrobiti vježbe

  • područje glave
  • ruke
  • noge
  • ramena

Dobrobiti vježbe

osvježavanje i energiziranje cijelog tijela, jačanje ruku, nogu i ramena, istezanje stražnjih tetiva nogu, pomoć kod išijasa

Nije preporučljivo

kod visokog krvnog tlaka, vrtoglavice, bolova u ručnim zglobovima

Mjesta usmjeravanja pažnje za vrijeme izvođenja vježbe

cijelo tijelo

Disanje za vrijeme izvođenja vježbe

usklađeno s pokretom, u krajnjem položaju normalno

Tipične pogreške kod izvođenja vježbe
(kako ne izvoditi vježbu)

okretanje kukova prilikom podizanja noge

Preporuka za slijedeću vježbu

položaj djeteta

Napomene za pravilno izvođenje

ravnomjerno rasporediti težinu tijela na ruke i noge, tako da tijelo čini oblik slova V ili piramide; istezati prsni koš prema nogama i podlozi

Detaljan opis vježbe kao prilog fotografijama

Sjednite na pete. Istegnite se rukama prema naprijed, a zatim se podignite na nožne prste. Gledajte prema pupku. Dišite prirodno i gurajte prsni koš prema podu. Lopatice su široko razmaknute, a vrat je slobodan. Spustite koljena na pod i sjednite na pete. Promotrite senzacije u tijelu. Ponovo se istegnite i podignite zdjelicu uvis, gledajte prema pupku i dišite. Neka vam tijelo čini oblik piramide. Sada primaknite i spustite lijevo stopalo na pod, podignite desnu nogu uvis i zategnite stopalo. Ispružite nogu, ne okrećite tijelo u kuku. Spustite desno stopalo na pod i podignite lijevu nogu uvis. Zategnite stopalo. Ruke i noge su ispružene. Vratite nogu na podlogu, spustite koljena i sjednite na pete.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Yoga: Piramida

Piramida - slika 1
Piramida - slika 2
Piramida - slika 3

Dobrobiti vježbe

osvježavanje i energiziranje cijelog tijela, jačanje ruku, nogu i ramena, istezanje stražnjih tetiva nogu, pomoć kod išijasa

Slike i video

Slike: 3 Slike: 3    Video: 1 Video: 1

Upisi u sezoni 2018/2019

Upisi u sezoni 2018/2019

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

14.03.2020.

COVID-19 - i mi privremeno otkazujemo sve grupne aktivnosti...

COVID-19 - i mi privremeno otkazujemo sve grupne aktivnosti...
24.02.2019.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!
14.01.2019.
Provjerite da li Vam odgovara neka od naših lokacija!