Vježba dana: Yoga - Uvrtanje u stojećem položaju II

Fotografije vježbi (kliknite na sliku za veću)

Vježba dana: Yoga - Uvrtanje u stojećem položaju II - slika 1 Vježba dana: Yoga - Uvrtanje u stojećem položaju II - slika 1
Vježba dana: Yoga - Uvrtanje u stojećem položaju II - slika 2 Vježba dana: Yoga - Uvrtanje u stojećem položaju II - slika 2
Vježba dana: Yoga - Uvrtanje u stojećem položaju II - slika 3 Vježba dana: Yoga - Uvrtanje u stojećem položaju II - slika 3

Parametri vježbe

Vrsta vježbe: Yoga

Stupanj vježbe: 1

Broj ponavljanja: 1x na svaku stranu

Kategorije dobrobiti vježbe

  • ruke
  • cijela kralježnica
  • područje trbuha

Dobrobiti vježbe

povećanje gipkosti kralježnice, poticanje probave, jačanje ruku, nogu i mišića struka

Mjesta usmjeravanja pažnje za vrijeme izvođenja vježbe

trbuh ili kralježnicu

Disanje za vrijeme izvođenja vježbe

usklađeno s pokretom

Tipične pogreške kod izvođenja vježbe
(kako ne izvoditi vježbu)

krivi položaj ruku (savijanje jedne ruke u laktu, a druga previše raširena); naginjanje unazad

Napomene za pravilno izvođenje

uvrtati se uspravne kralježnice

Detaljan opis vježbe kao prilog fotografijama

Stanite uspravno, noge su u širini kukova. Udišući podignite ruke do visine ramena, dlan prema dlanu. Izdišući rotirajte trup i ruke udesno, držeći ruke paralelnima. Izdužite kralježnicu, gledajte preko desnog ramena i držite kukove čvrsto na mjestu. Izdišući, zarotirajte i kukove. Stopala ostaju na mjestu. Izdišući, produbite položaj. Udišući, vratite se i izdišući spustite ruke (protresite ih ako je potrebno ili nastavite u lijevu stranu). Udahnite i podignite ruke, izdišući, rotirajte tijelo ulijevo a kukovi ostaju na mjestu. Izdišući zakrenite cijeli trup i kukove ulijevo. Osjetite uvrtanje kralježnice. Udišući se polagano vratite i spustite ruke.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Yoga: Uvrtanje u stojećem položaju II

Uvrtanje u stojećem položaju II - slika 1
Uvrtanje u stojećem položaju II - slika 2
Uvrtanje u stojećem položaju II - slika 3

Dobrobiti vježbe

povećanje gipkosti kralježnice, poticanje probave, jačanje ruku, nogu i mišića struka

Slike i video

Slike: 3 Slike: 3    Video: 0 Video: 0

Upisi u sezoni 2018/2019

Upisi u sezoni 2018/2019

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

24.02.2019.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!
14.01.2019.
Provjerite da li Vam odgovara neka od naših lokacija!
14.01.2019.

joga, pilates, yoga, zagreb , pilatesyoga, pilates u zagrebu, yoga u zagrebu,joga zagreb

Lokacije treninga