Vježba dana: Yoga - Golub

Fotografije vježbi (kliknite na sliku za veću)

Vježba dana: Yoga - Golub - slika 1 Vježba dana: Yoga - Golub - slika 1
Vježba dana: Yoga - Golub - slika 2 Vježba dana: Yoga - Golub - slika 2

Video vježbi

Vježba dana: Yoga - Golub - video 1

Parametri vježbe

Vrsta vježbe: Yoga

Stupanj vježbe: 2

Dinamika vježbe: 1

Broj ponavljanja: 1x na svaku nogu

Kategorije dobrobiti vježbe

  • područje zdjelice
  • donji dio leđa i kralježnice
  • stražnjica
  • noge

Dobrobiti vježbe

povećanje gipkosti kukova, istezanje stražnjice i bedara, osvježavanje glave, prevencija od bolova u leđima

Nije preporučljivo

kod problema sa koljenima ili kukovima, akutnih bolova u lumbalnom dijelu kalježnice

Mjesta usmjeravanja pažnje za vrijeme izvođenja vježbe

na zdjelicu i donji dio leđa

Disanje za vrijeme izvođenja vježbe

normalno

Tipične pogreške kod izvođenja vježbe
(kako ne izvoditi vježbu)

naginjanje tijela na jedan bok

Napomene za pravilno izvođenje

u položaju ravnomjerno rasporediti težinu tijela na oba boka

Detaljan opis vježbe kao prilog fotografijama

Sjednite na pete. Preselite težinu na desni bok i ispružite lijevu nogu iza sebe. Prislonite oba kuka na podlogu. Dva puta duboko udahnite i izdahnite. Uzdignite prsni koš i spustite ramena. Zatim udahnite, izdahnite i istegnite ruke prema naprijed te oslonite čelo na podlogu. Izdišući otpuštajte napetosti iz tijela. Vratite dlanove pored koljena i uspravite leđa. Udahnite i izdahnite. Privucite lijevu nogu i prebacite se na lijevi bok. Ispružite desnu nogu iza sebe, prislonite oba kuka na podlogu. Dva puta duboko udahnite i izdahnite. Udahnite i izdišući istegnite ruke prema naprijed te spustite čelo na podlogu. Zadržite položaj i dišite duboko opuštajući se. Vratite dlanove pored koljena i polagano se podignite uz otvorite prsni koš. Privucite nogu naprijed i sjednite na pete. Obratite pažnju na područje zdjelice i donji dio leđa.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Yoga: Golub

Golub - slika 1
Golub - slika 2

Dobrobiti vježbe

povećanje gipkosti kukova, istezanje stražnjice i bedara, osvježavanje glave, prevencija od bolova u leđima

Slike i video

Slike: 2 Slike: 2    Video: 1 Video: 1

Upisi u sezoni 2018/2019

Upisi u sezoni 2018/2019

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

24.02.2019.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!
14.01.2019.
Provjerite da li Vam odgovara neka od naših lokacija!
14.01.2019.

joga, pilates, yoga, zagreb , pilatesyoga, pilates u zagrebu, yoga u zagrebu,joga zagreb

Lokacije treninga