Vježba dana: Yoga - Ratnik II

Fotografije vježbi (kliknite na sliku za veću)

Vježba dana: Yoga - Ratnik II - slika 1 Vježba dana: Yoga - Ratnik II - slika 1
Vježba dana: Yoga - Ratnik II - slika 2 Vježba dana: Yoga - Ratnik II - slika 2

Parametri vježbe

Vrsta vježbe: Yoga

Stupanj vježbe: 2

Broj ponavljanja: 1x na svaku nogu

Kategorije dobrobiti vježbe

  • cijela kralježnica
  • ramena
  • prsni koš, pluća
  • noge
  • ruke

Dobrobiti vježbe

otvaranje kukova i prsnog koša; jačanje nogu, ruku i ramena; iztezanje cijelog tijela; popravlja osjećaj za balans; tonificira trbuh

Nije preporučljivo

kod bolova u lumbalnom ili vratnom dijelu kralježnice

Mjesta usmjeravanja pažnje za vrijeme izvođenja vježbe

zdjelica - osjećj stabilnosti i čvrstoće

Disanje za vrijeme izvođenja vježbe

normalno

Tipične pogreške kod izvođenja vježbe
(kako ne izvoditi vježbu)

premali iskorak i razmak nogu; naginjanje gornjeg dijela tijela naprijed za prednjom rukom

Preporuka za slijedeću vježbu

pretklon sa razmaknutim nogama

Lakša varijanta vježbe za početnike

Ratnik I

Druge varijante vježbe

Ratnik III

Napomene za pravilno izvođenje

prilikom okretanja trupa, pripaziti da kukovi i ramena budu u ravnini; u iskoraku koljeno se nalazi u ravnini sa gležnjem; istezati prsni koš prema stropu, a kukove prema podlozi (ramena iznad kukova); stopalo spružene noge pritiskati u podlogu; otvarati kukove i prsni koš

Detaljan opis vježbe kao prilog fotografijama

Razmaknite stopala oko 130 cm. Desno stopalo okrenite 90° prema van, a lijevo 30° prema unutra. Zarotirajte trup u desno. Udahnite, a sa izdahom spustite se u duboki iskorak, podignite ruke i gledajte prema gore. Dišite. Otvarajte i istežite prsni koš prema stropu. Nježno gurajte kukove prema dolje. Još produbite disanje. Uz udah se podignite, sa izdahom spustite ruke. Ponovite sve u lijevu stranu.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Yoga: Ratnik II

Ratnik II - slika 1
Ratnik II - slika 2

Dobrobiti vježbe

otvaranje kukova i prsnog koša; jačanje nogu, ruku i ramena; iztezanje cijelog tijela; popravlja osjećaj za balans; tonificira trbuh

Slike i video

Slike: 2 Slike: 2    Video: 0 Video: 0

Upisi u sezoni 2018/2019

Upisi u sezoni 2018/2019

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

24.02.2019.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!
14.01.2019.
Provjerite da li Vam odgovara neka od naših lokacija!
14.01.2019.

joga, pilates, yoga, zagreb , pilatesyoga, pilates u zagrebu, yoga u zagrebu,joga zagreb

Lokacije treninga