S obzirom na to da se dugo nisam bavila nikakvim sportom, hoću li moći izvoditi vaše vježbe?

Vježbe Pilates YOGE izvode se uz detaljne upute i nadzor instruktorice. Tijekom vježbanja dobivate uputu kod kojih vježbi se u početku nikako ne biste trebali forsirati; uopće tijekom cijelog vježbanja naglašava se da osluškujete i pratite granice vlastitoga tijela. Ako se dugo vremena niste bavili nikakvim oblikom tjelovježbe, nakon prvih nekoliko puta moguća je pojava lagane upale mišića tzv. musklfibera, no on će djelomično proći već u fazi opuštanja na kraju sata, i neće se više pojavljivati kako budete napredovali s vježbanjem.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Yoga: Istezanje iz kukova

Istezanje iz kukova - slika 1
Istezanje iz kukova - slika 2
Istezanje iz kukova - slika 3
Istezanje iz kukova - slika 4

Dobrobiti vježbe

jačanje leđa i ruku, razgibavanje kukova, istezanje bočnih mišića trupa, poticanje probave, razvijanje pravilnog držanja tijela

Slike i video

Slike: 4 Slike: 4    Video: 1 Video: 1

Upisi u sezoni 2018/2019

Upisi u sezoni 2018/2019

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

14.01.2019.
Provjerite da li Vam odgovara neka od naših lokacija!
14.01.2019.

joga, pilates, yoga, zagreb , pilatesyoga, pilates u zagrebu, yoga u zagrebu,joga zagreb

Lokacije treninga
14.01.2019.

SA TRENINZIMA SMO VEĆ KRENULI ALI JOŠ UVIJEK PRIMAMO NOVE ČLANOVE, ISPUNITE PRIJAVNICU I OSIGURAJTE SI MJESTO U GRUPI! - ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250KN VJEŽBAJTE I DO 5 PUTA TJEDNO KOMBINIRAJUĆI SVE NAŠE LOKACIJE U GRADU!

SA TRENINZIMA SMO VEĆ KRENULI ALI JOŠ UVIJEK PRIMAMO NOVE ČLANOVE, ISPUNITE PRIJAVNICU I OSIGURAJTE SI MJESTO U GRUPI! - ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250KN VJEŽBAJTE I DO 5 PUTA TJEDNO KOMBINIRAJUĆI SVE NAŠE LOKACIJE U GRADU!