Pilates YOGA program

Kako izgleda jedan sat Pilates YOGE?

 

Program traje ukupno 60 minuta. Pilates Yoga „sat“ započinje s nekoliko vježbi „istresanja“ napetosti i stresa nagomilanog tijekom dana te jednostavnim vježbama istezanja. Slijedi kombinacija yoga vježbi, pilatesa i vježbi disanja koja čini okosnicu programa. Sve vježbe izvode se uz laganu, inspirativnu glazbu. Nakon intenzivnog vježbanja, posljednjih 15 minuta izvodi se vođeno opuštanje uz odgovarajuću glazbu s ciljem oslobađanja psihofizičke napetosti. Doma odlazite osvježeni, opušteni, mirni i nasmiješeni...

Tjelesne vježbe Pilates YOGA programa

Osnažuju i oblikuju tijelo, vraćaju gipkost i pokretljivost, pospješuju rad unutarnjih organa i žlijezda s unutrašnjim izlučivanjem te iznimno blagotvorno i harmonizirajuće djeluju na cjelokupni psihofizički sustav (tijelo, emocije, duh i um). Kombinirajući vježbe joge i pilatesa uz pravilan način disanja, tijelo ćete napuniti energijom,, reducirati stres, te povratiti snagu i vitalnost.

Vježbajući yogu u okviru Pilates YOGA programa moguće je ublažiti određene tegobe kao što su depresija, glavobolja, PMS, problemi s kralježnicom i probavom. Pilates vježbama oblikovat ćete tijelo, izdužiti mišiće te ojačati mišiće trbuha, stražnjice i donjega dijela leđa.

Nije potrebno dugo čekati na vidljive rezultate vježbanja: osjećaj mira i opuštenosti javlja se odmah nakon prvog sata vježbanja dok se već nakon mjesec dana znatno poboljšava i sveukupna tjelesna kondicija.

Vježbe disanja

Izvode se u kombinaciji s fizičkim vježbama, izdahnut ćete napetosti i toksine, produbiti disanje, naučiti otpustiti loše navike, smiriti i fokusirati um te poboljšati koncentraciju.

Vježbe energiziranja

Aktivne vježbe disanja koje pročišćuju krv, jačaju imunitet, pluća i srce. Osim toga, podižu razinu energije u tijelu, vraćaju samopouzdanje i bude entuzijazam. Ritmičkim načinom disanja tijelo se pročišćava, a kontrolom disanja smiruje se um. Potpuno usmjeravanje pažnje na dah uvod je u duboko opuštanje kojim završava sat.

Vođeno opuštanje uz glazbu

Završni dio programa a predstavlja vrlo suptilnu i duboku relaksaciju koja potpuno oslobađa fizičke i psihičke napetosti te svim polaznicama nakon predstavlja poseban užitak…

Aromaterapija

Eterična ulja po svome su sastavu složene smjese velikog broja organskih spojeva sa snažnim fiziološkim učinkom; posebno djeluju na čovjekovu psihu, a imaju i izravan utjecaj na naše vitalne funkcije, emocije i raspoloženje. Eterična ulja iznimno brzo prodiru u tijelo prilikom udisanja pa stoga program predviđa i najbolji način njihova korištenja – prostornu difuziju.

Boravak u prostoriji obogaćenoj aromom eteričnog ulja, uz vježbe disanja i cjelovit Pilates YOGA program, ima snažan učinak na psihu i emocije. U okviru Pilates YOGA programa instruktorice koriste isključivo 100% prirodna eterična ulja provjerene kvalitete jer jedino takva eterična ulja imaju pozitivan terapeutski učinak na zdravlje. Ovisno o godišnjem dobu i raspoloženju vježbača, instruktorica će odabrati određeno eterično ulje koje će uz sve izvedene vježbe pridonijeti ugodnom osjećaju opuštenosti.

Kako vježbati Pilates YOGU?

Pilates YOGA program najučinkovitiji je ako se vježbe izvode svjesno, bez naprezanja i u skladu s dahom. Svjesno izvođenje vježbi te obraćanje pozornosti na pokret i dah dokazano povećava učinak vježbanja. Poželjno je vježbati s ljubavlju prema svojemu tijelu, poštujući trenutačne mogućnosti.

Tijekom vježbanja potrebno je osluškivati svoje tijelo kako biste mogli prepoznati i vremenom povećavati svoje tjelesne granice. Program je osmišljen tako da povećava osjećaj radosti i užitka u tjelovježbi, motivirajući vas da vježbate redovito.

Ako želite osjetiti sve dobrobiti Pilates YOGA programa, potrebna je mala doza discipline i dosljednosti, odnosno redovito pohađanje programa.

Što još reći o Pilates YOGA programu?

Naše instruktorice podučavaju, planiraju i programiraju sat Pilates YOGA programa, nadgledaju tehniku izvođenja i korigiraju vježbače. Svaka se vježba izvodi s punom pozornošću, ali težište nije na tehnički savršeno izvedenoj vježbi. Niti jedan trenutak postojanja nije isti, niti jedan dan nije isti. Niti jedan čovjek nije isti.

Program Pilates YOGA nudi kreativno opuštanje - osluškuje i slijedi osobu i njezine trenutačne mogućnosti, bez naprezanja i forsiranja.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Pilates: Jačnje bedrenih mišića

Jačnje bedrenih mišića - slika 1
Jačnje bedrenih mišića - slika 2
Jačnje bedrenih mišića - slika 3
Jačnje bedrenih mišića - slika 4

Dobrobiti vježbe

oblikovanje i izduživanje vanjskih bedrenih mišića, jačanje mišića unutarnje strane bedara i stražnjice, jačanje i istezanje mišića kukova

Slike i video

Slike: 4 Slike: 4    Video: 0 Video: 0

Upisi 2016/2017

Upisi 2016/2017

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

15.11.2016.
U POTRAZI SMO ZA NOVIM TRENERIMA
15.11.2016.
Prednosti PilatesYoge
10.09.2016.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 250kn!