Vođeno opuštanje

Vođeno opuštanje

Vođeno opuštanje je tehnika pomoću koje vježbači, slušajući upute instruktora, mentalno opuštaju sve dijelove tijela. Tijekom vođenog opuštanja leži se na leđima zatvorenih očiju, u položaju u kojem su ruke odmaknute od tijela, a dlanovi okrenuti prema gore. Takav položaj smanjuje podražavanje osjetila vida i dodira te pomaže usmjeravanju pozornosti na unutarnji doživljaj tijela, misli i emocija. Svjesnim usmjeravanjem pozornosti na svaki pojedini mišić i zglob, bez dodatnog podražavanja osjetila, uklanja se napetost iz tih dijelova tijela, stvara se osjećaj težine ili lakoće u tijelu, odnosno potpune opuštenosti.

relaksirajuće

Na Pilates YOGA satu, vođeno opuštanje se provodi u poluzamračenoj prostoriji uz tihe zvukove relaksirajuće instrumentalne glazbe koja vježbačima olakšava proces opuštanja.

Vođeno opuštanje učinkovita je vježba koja djeluje na principu povezanosti tijela i uma. Kada se osjećamo opušteno i smireno, tada nema napetosti ni grča u tijelu. Isto tako, kada je tijelo u potpunosti opušteno, ono se oslobađa stresa, smanjuje se broj misli i stišavaju se prenaglašene emocije. Znanstvena istraživanja pokazuju da u mozgu postoji hologram cijelog ljudskog tijela. Opuštanjem pojedinih dijelova tijela smanjuju se živčani impulsi u živcima koji vode do mozga što dovodi do ravnoteže parasimpatičkpg i simpatičkog živčanog sustava. Ulogu preuzima parasimpatički živčani sustav koji za razliku od simpatičkog, tijelu i živcima omogućuje odmor i oporavak. Pozornost se spontano okreće prema unutra, mišići se opuštaju, disanje postaje polaganije i dublje, a osjećaj napetosti zamjenjuje osjećaj mira i spokoja. Ovakvo svjesno opuštanje tijela pruža mnogo dublji odmor od uobičajenog sna i spavanja koje se dešava na nesvjesnoj razini. Nakon opuštanja cijelog tijela, od nožnih prstiju do vrha glave, pozornost se usmjerava na disanje, odnosno promatranje opuštenog daha što dodatno smiruje um i produbljuje osjećaj ugodne opuštenosti.

Pilates YOGA objedinjuje vježbe yoge i pilatesa, koje osim što tijelu daju snagu i gipkost, povećavaju protok energije tijelom, poboljšavaju izmjenu tvari i uklanjanje toksina iz organizma. Vođeno opuštanje se stoga provodi nakon vježbanja, na kraju svakog Pilates YOGA sata kako bi se tijelu osiguralo dovoljno vremena da asimilira sve pozitivne učinke vježbanja. Vođeno opuštanje traje od 10 do 15 minuta i većini vježbača predstavlja poseban užitak jer im pruža trenutke istinske opuštenosti i mira, nakon čega odmorni i svježi odlaze kućama.

Opuštanje posebno preporučamo nakon dužeg ili intenzivnijeg vježbanja, ali se opuštati možete i neovisno o tjelovježbi.Tijekom vježbe, mislima se povezujete sa kreativnom snagom prirode koja vas zauzvrat umiruje, tješi i inspirira.

Pretraživanje vježbi

Pretraživanje svih vježbi

Vježba dana

Pilates: Most sa izbacivanjem noge

Most sa izbacivanjem noge - slika 1
Most sa izbacivanjem noge - slika 2
Most sa izbacivanjem noge - slika 3

Dobrobiti vježbe

jačanje mišića trbuha, kukova, stražnjice i nogu; razgibavanje kukova i stopala

Slike i video

Slike: 3 Slike: 3    Video: 0 Video: 0

Upisi u sezoni 2018/2019

Upisi u sezoni 2018/2019

PilatesYoga

Osvježite tijelo i duh u blizini Vašeg doma...

Vijesti

16.01.2023.

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 35 Eura!

S NAMA MOŽETE VJEŽBATI I DO 5 PUTA TJEDNO ZA MJESEČNU ČLANARINU OD 35 Eura!
16.01.2023.

joga, pilates, yoga, zagreb , pilatesyoga, pilates u zagrebu, yoga u zagrebu,joga zagreb

Lokacije treninga
14.01.2019.
Provjerite da li Vam odgovara neka od naših lokacija!